Have a Choice
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Have a Choice

Privat Hav forum
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 til spørgsmål om forum

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Catfish
Support
Support
Catfish


Antal indlæg : 126
Join date : 05/09/09
Age : 46
Geografisk sted : Skjern

til spørgsmål om forum Empty
IndlægEmne: til spørgsmål om forum   til spørgsmål om forum I_icon_minitimeMan Sep 07, 2009 6:53 pm

her stiller og svare vi alle på hinandens spørgsmål . da en der ikke styre forum kan vide lige så meget om forum som en admni

de fleste spørgsmål om forum vil blive besvaret inde for et døgn eller så hurti som muglit
Tilbage til toppen Go down
Catfish
Support
Support
Catfish


Antal indlæg : 126
Join date : 05/09/09
Age : 46
Geografisk sted : Skjern

til spørgsmål om forum Empty
IndlægEmne: Hvordan adder man en ven til sin profil ?   til spørgsmål om forum I_icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 5:48 am

Hvordan adder man en ven til sin profil ?
Tilbage til toppen Go down
@Admin
Admin
Admin
@Admin


Antal indlæg : 69
Join date : 04/09/09
Age : 29
Geografisk sted : 6580 Vamdrup

til spørgsmål om forum Empty
IndlægEmne: sådan gør du   til spørgsmål om forum I_icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 11:12 am

Du går ind i profil, og trykker på den der hedder freinds and foes, også sætter du et navn ind, og trykker ADD
Mvh Mini Strit
Tilbage til toppen Go down
http://hav.clanservers.com
Catfish
Support
Support
Catfish


Antal indlæg : 126
Join date : 05/09/09
Age : 46
Geografisk sted : Skjern

til spørgsmål om forum Empty
IndlægEmne: Sv: til spørgsmål om forum   til spørgsmål om forum I_icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 3:29 pm

@Admin skrev:
Du går ind i profil, og trykker på den der hedder freinds and foes, også sætter du et navn ind, og trykker ADD
Mvh Mini Strit

king konge fedt takker
Tilbage til toppen Go down
@Admin
Admin
Admin
@Admin


Antal indlæg : 69
Join date : 04/09/09
Age : 29
Geografisk sted : 6580 Vamdrup

til spørgsmål om forum Empty
IndlægEmne: lille problem   til spørgsmål om forum I_icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 4:27 pm

Jeg har et problem med det er at man ikke kan se hvad der står i de der felter uden at køre hånden hænd over
Tilbage til toppen Go down
http://hav.clanservers.com
Catfish
Support
Support
Catfish


Antal indlæg : 126
Join date : 05/09/09
Age : 46
Geografisk sted : Skjern

til spørgsmål om forum Empty
IndlægEmne: Sv: til spørgsmål om forum   til spørgsmål om forum I_icon_minitimeTors Sep 10, 2009 4:48 pm

Vil du på forums forside lave et emne der heder Only on English til vores ikke danske venner vi må lige se hvar vi får lavet i den så det må være den selv der laver det meste der inde er ikke for god til at skrive engelsk
Tilbage til toppen Go down
Jill
MOD Hjælper
MOD Hjælper
Jill


Antal indlæg : 40
Join date : 08/09/09
Geografisk sted : N. Sjælland

til spørgsmål om forum Empty
IndlægEmne: Sv: til spørgsmål om forum   til spørgsmål om forum I_icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 5:19 am

Jeg har også et lille spørgsmål, jeg ved dog ikke rigtigt hvordan, jeg skal formulere det, så det er klart, hvad jeg mener.

Hvorfor har I lavet vinduet så bredt, så det hele ikke kan være på min skærm, det har det hele tiden kunnet være der, og da min pc ikke er krøbet i vask, må det være sket noget her.
En har lavet et eller andet ved forumet, så det har fået et bredder billede, eller hvad jeg nu skal kalde det.

jeg håber, at jeg fik forklaret mig godt nok, så det er til at forstå, hvad jeg mener.

Mvh.
Jill
Tilbage til toppen Go down
Catfish
Support
Support
Catfish


Antal indlæg : 126
Join date : 05/09/09
Age : 46
Geografisk sted : Skjern

til spørgsmål om forum Empty
IndlægEmne: Sv: til spørgsmål om forum   til spørgsmål om forum I_icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 12:17 pm

Jill skrev:
Jeg har også et lille spørgsmål, jeg ved dog ikke rigtigt hvordan, jeg skal formulere det, så det er klart, hvad jeg mener.

Hvorfor har I lavet vinduet så bredt, så det hele ikke kan være på min skærm, det har det hele tiden kunnet være der, og da min pc ikke er krøbet i vask, må det være sket noget her.
En har lavet et eller andet ved forumet, så det har fået et bredder billede, eller hvad jeg nu skal kalde det.

jeg håber, at jeg fik forklaret mig godt nok, så det er til at forstå, hvad jeg mener.

Mvh.
Jill


breden er ikke fast men kan justeres for hver pc og er op til hver enkelt bruger selv at sætte skærmopløsning eller holle Ctrl nede og rulle med hjulet . kan ikke se den endring du snakker om hjemme hos mig.
Tilbage til toppen Go down
Jill
MOD Hjælper
MOD Hjælper
Jill


Antal indlæg : 40
Join date : 08/09/09
Geografisk sted : N. Sjælland

til spørgsmål om forum Empty
IndlægEmne: Sv: til spørgsmål om forum   til spørgsmål om forum I_icon_minitimeTirs Sep 29, 2009 12:41 pm

til spørgsmål om forum Icon_sunny Ok og tak for et hurtigt svar, det med hjulet vidste jeg ikke, jeg har lige afprøvet det og det virker.

Mvh.

Jill til spørgsmål om forum Icon_flower
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





til spørgsmål om forum Empty
IndlægEmne: Sv: til spørgsmål om forum   til spørgsmål om forum I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
til spørgsmål om forum
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» spørgsmål
» !FORUM GÅET I STÅ! The FORUM IS STAYING TO CONCLUTION!
» forum forum forum
» forum forum forum
» forum forum forum

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Have a Choice :: Om forum :: Spørg om alt-
Gå til: