Have a Choice
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Have a Choice

Privat Hav forum
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 angående andre spil

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
futtepus
Forum-Killer
Forum-Killer
futtepus


Antal indlæg : 26
Join date : 05/09/09
Age : 53
Geografisk sted : DK

angående andre spil Empty
IndlægEmne: angående andre spil   angående andre spil I_icon_minitimeOns Sep 09, 2009 9:48 am

jeg kunne godt tænke mig at høre om hva i andre spiller foruden det gode seefigt

jeg foreksempel spiller battelfiel og battelfield2142 og ja så spiller jeg Travian som et pausespil men jeg spiller masse af andre spil osse ja er osse på komogvind og spigo men ellers så hygger jeg mig med at spille med andre
men i er velkommen til at spørge mig hva jeg ellers spiller

vi ses på vandet Razz
Tilbage til toppen Go down
Catfish
Support
Support
Catfish


Antal indlæg : 126
Join date : 05/09/09
Age : 46
Geografisk sted : Skjern

angående andre spil Empty
IndlægEmne: Sv: angående andre spil   angående andre spil I_icon_minitimeOns Sep 09, 2009 11:07 pm

futtepus skrev:
jeg kunne godt tænke mig at høre om hva i andre spiller foruden det gode seefigt

jeg foreksempel spiller battelfiel og battelfield2142 og ja så spiller jeg Travian som et pausespil men jeg spiller masse af andre spil osse ja er osse på komogvind og spigo men ellers så hygger jeg mig med at spille med andre
men i er velkommen til at spørge mig hva jeg ellers spiller

vi ses på vandet Razz

sjovt jeg er netop stoppet med travian vores ally vandt sidste speed server jeg var 2 mand på mfn kontoen hvis du selv spiller speed server . men et pause spil er det nu ikke vi var 4-5 mand på kontoen den framed 24/7 100dage vi var nummer 3 off og 5 eller 6 def vores konto og vores klan bygged 3 wwbyer der var nummer 1 2og 3 . Forza Gambit

hilsen Cat

P.S vi ser gerne alle ting der ikke har med sea figth at gøre oprattes i sjov leg og spas så de folk der ikke er så ferm til forum ikke skal lede forgæves efter ting


Sidst rettet af Catfish Ons Sep 09, 2009 11:09 pm, rettet 1 gang (Reason for editing : at jeg glemte noget første gang lol)
Tilbage til toppen Go down
Catfish
Support
Support
Catfish


Antal indlæg : 126
Join date : 05/09/09
Age : 46
Geografisk sted : Skjern

angående andre spil Empty
IndlægEmne: Sv: angående andre spil   angående andre spil I_icon_minitimeTors Sep 10, 2009 11:13 pm

futtepus jeg laver en tråd i sjov og leg til andre spil og vil slette denne tråd i løbet af et par dage
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





angående andre spil Empty
IndlægEmne: Sv: angående andre spil   angående andre spil I_icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
angående andre spil
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Snak om andre spil

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Have a Choice :: Om forum :: Spørg om alt-
Gå til: